Скочи на садржај

Лабораторијске вежбе из Мехатронике на Високој техничкој школи струковних студија из Суботице

Висока техничка школа струковних студија у Суботици недавно је била домаћин одржавања лабораторијских вежби за преостале две групе одељења 3-6 Техничар мехатронике из наше школе. Ученици су 12.05.2023. године у пратњи својих предметних професора Бојана Соколовића и Срђана Павића присуствовали на лабараторијским вежбама из мехатронике. Ове вежбе су се фокусирале на мехатронске системе, управљање ПЛЦ (програмабилним логичким контролерима) и симулације на рачунару, пружајући ученицима прилику да стекну практично искуство и примене своје теоријско знање.

Вежбе су се састојале од низа практичних задатака, укључујући упознавање са модерним мехатронских системима, програмирање ПЛЦ-а, и извођење симулација на рачунару. Ученици су имали прилику да примене своје вештине у решавању реалних проблема који се јављају у индустријским окружењима. Ове вежбе су им омогућиле да развију способности за решавање проблема, тимски рад и креативност, које су неопходне у будућим професионалним изазовима.

У име ученика и школе, желимо да се захвалимо Високој техничкој школи струковних студија у Суботици на пруженој прилици за учествовање у овим лабораторијским вежбама. Ова институција континуирано показује преданост у пружању квалитетног образовања и подршке ученицима и будућим студентима у њиховом академском развоју. Захваљујући овој сарадњи, ученици су имали прилику да стекну непроцењиво искуство и вештине које ће им бити од користи током њихове будуће каријере, као и одабиру свог даљег школовања.

Узбуђени смо због могућности будуће сарадње овог типа и верујемо да ће Висока техничка школа струковних студија у Суботици и наша школа наставити да пружају изванредне прилике за учење и развој ученика-студената. Ова врста интерактивних лабораторијских вежби остаје важна компонента у образовању будућих инжењера мехатронике и ПЛЦ система, пружајући им знање, вештине и самопоуздање потребне за успех у њиховим професионалним каријерама.